۰۱۵۱

۰۱۵۱

۰۱۵۱

۰۱۵۱

ده جمله که مردها هیچ وقت حاضر به شنیدن آن نیستند

   1 – " من هنوز با تمام دوست پسرهای سابقم دوست هستم"

2 – " تو دیگر برای من گل نمی آوری، دیگر به من زنگ نزن"

 3 – " وقت داری با هم حرف بزنیم؟"

 4 – " من برنده شدم، یکبار دیگه بازی کنیم؟"

  5 – " من همه رازهای خود را به بهترین دوستم می گویم"

  6 – " ای شکم گنده! شکمت خیلی بامزه است"

7 – "فکر می کنی آینده ما چطور می شه؟"

8 – " هایدن کریستین عجب مردیست!"

در حالیکه مردها در طول زندگیشان همواره باید در رقابت باشند، رقابت با مردی مثل هایدن که بازیگر نقش رمئو است با شکست توام خواهد بود. با اینکه مردها فکر می کنند گفتن جمله" Britheny Spears خیلی دوست داشتی است" می تواند زن ها را بیازارد. کافیست مردی فکر کند قلب زنی با او نیست و مثلاُ از مردهایی مثل هایدن خوشش می آید، آن وقت است که بسیار آزرده خواهد شد.

 9 – " به نظرت اون دختر خوشگله؟"

 10 – "شاید ما برای هم ساخته نشده ایم"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد