۰۱۵۱

۰۱۵۱

۰۱۵۱

۰۱۵۱

اینم جک

 

این مطلب از وبلاگ http://www.blogalfa.com/farshidtopol68 گرفته شده ادامه او رو توی وبلاگش ببینید جالب هستش......

اینم کلی جک صحنه دار لطفا آدم مجرد نشین پای این جک های ما
. توصیه اول و آخر : مطالعه این صفحه یک کمی صحنه داره و برای کودکان زیر 62 سال و بانوان توصیه نمی شود

از اونجائی که همه ایرانی ها با هر قومیت و قبیله ای واسه ما محترم هستند ما تا
اونجائی که شــده بجای استفاده از قومیت ها از کلمه خشایار ( مستوفی ) یا بهروز
خالی بند استفاده می کنیم اگه هم نشده خلاص خیلی شرمنده اخلاق ورزشکاریتونیم
......... خشایار و بهروز را که یادتون هست تو زیر آسمان شهر ،، البته اگه
خواستین میتونین از آقا غلام یا مهران مدیری و هر در به در دیگه هم استفاده کنین
اینــــــــــــه
ضمنا اگه جک ها بیمزه است به خوشمزگی خودتون درستش کنید
دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ، دختره به پسره میگه تو چشم
بگذار اونوقت من میرم قایم میشم ، اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن ، اگه
هم نتونستی منو پیدا کنی من زیر راه پله قایم شدم !
---------------------------------------------------------------
گرگه میره در خونه شنگول و منگول در میزنه ، مامانشون میگه بیا تو بچه ها نیستن
---------------------------------------------------------------
زن خوب برای ازدواج باید سه تا خصلت داشته باشه : 1 - نجیب باشه یعنی با جیب آدم
کاری نداشته باشه ........... 2 - خانه دار باشه یعنی از خودش خونه داشته باشه
4 - مثل ماه بمونه یعنی شبها بیاد و صبح بره ( بره خونه باباش ) ............... 5
- البته در حد متعالی این که باباش وضعش توپ باشه و 3 تا سکته هم کرده باشه
---------------------------------------------------------------
به آسمون نگاه میکنم تو رو میبینم ... به دریا نگاه میکنم تو رو میبینم ... به دشت
های سبز نگاه میکنم تو رو میبینم و حتی وقتی به قلبم نگاه میکنم تو رو میبینم ...
بابا بیا برو اونطرف بگذار مسابقه ی فوتبال ببینیم .

طریقه مخ زدن دختر بایین شهری

وسایل مورد نیاز :

چیز خاصی نمیخواد فقط کافیه مقداری روغن و واکس مو از سرتون همینجوری چیکه کنه و ترجیحا صورتتون پر از چاقو و قمه و تیزی باشه !! چون دخترای این قسمت شهر به کسی پا میدن که یه نمه تو مایه های من !! ببخشید فردین باشه !!!   ...

روش مخ زدن : پس از اطمینان از اینکه سوژه برادر یا پسر خاله یا پسر عمو نداره به سمتش میرید و بهش میگید : آبجی ... یه غولوم لوتی نمی خوای ؟!!  ... همین یک کلمه کافیه !!

بهتون تبریک میگم شما مخ طرف رو زدید !! از همین الان داره هفته بعد رو مجسم میکنم یه پیکان جوانان گوجه ای زیر پا و زید بغل و جاده شمال !!!  ...

دوست دختر

اولا: دختر با وفا نگرد دنبالش پیدا نمیشه
دوما: دخترا فقط به دوست پسرای پولدار با وفایند (وفا از نوع ایتالیا یی
سوما: دختر فقط وقتی با وفا میشه که در بچگی شیر سگ میل کرده باشه
سراغ داری ولش نکن